

Az Act For Good – Tegyél te is a Földért kampány elemeként a bevásárlóközpont a Cewe támogatásával átalakul egy fotókiállítássá és megtekinthető lesz számos sokkoló kép. Ezeknek témái mind a környezetszennyezés fogalmát, folyamatait és hatásait mutatják be, céljuk pedig közös: figyelemfelkeltés és elgondolkodtatás.
A Duna Plazát is üzemeltető Klépierre célja, hogy eljuttassa az üzenetet mindenki számára: egyszerű, mindennapi odafigyeléssel könnyen csökkenthető ökológiai lábnyomunk.
A tizenhat országban több mint száz bevásárlóközpontot üzemeltető, Európában piacvezető Klépierre CSR politikájának részeként valósítja meg hulladékgazdálkodási célkitűzéseit. Hosszú távú elkötelezettségének része a hét ország hét plázájában most megvalósuló esemény, az #ActForGood. Magyarországon a Duna Plaza ad otthont az október 24-én kezdődő rendezvény sorozatnak, melynek középpontjában az újrahasznosítás és az újra felhasználás lesz. A vásárlókat színes programok várják, melyek központi eleme a környezettudatos életmód népszerűsítése.
Az Act For Good – Tegyél te is a Földért kampány elemeként a bevásárlóközpont a Cewe támogatásával átalakul egy fotókiállítássá és megtekinthető lesz számos sokkoló kép. Ezeknek témái mind a környezetszennyezés fogalmát, folyamatait és hatásait mutatják be, céljuk pedig közös: figyelemfelkeltés és elgondolkodtatás.
Az újrahasznosítás menő és ez már a divatvilágba is belopta magát. A bevásárlóközpont még korábban hirdetett versenyt hulladékból készült ruhák tervezésére, az első három helyen Sovány Daniella, Sinka Márta és Farkas Adrienn végeztek. Most a három tervező díjnyertes darabjait nézhetik meg az érdeklődők október 24 és 28 között. A ruhák kizárólag olyan anyagokból készültek, amiket nap mint nap kidobunk a kukába, megtalálható lesz bennük a bicikligumi, a magnószalag, a labda, a papír, de a szemeteszsák, a kupakok és az alumínium dobozok is.
Szintén szerdától hétfőig rendezik a „Te melyiket választod?” aktivitást. Ehhez egy hatalmas – 3,5 méter magas fát építenek fel hulladékból, hogy felhívják a figyelmet: ha elpusztítjuk a fákat, amelyek az oxigént termelik számunkra, mi is elpusztulunk.
Október 26-án pénteken pedig még inkább érdemes lesz a bevásárlóközpontba látogatni, mert példaértékű eseménynek lehetünk részesei: a Duna Pláza résztvevő üzletei száműzik a műanyag szatyrokat és helyettük vászontáskákba csomagolják a megvásárolt termékeket. A zsákokat egy workshop keretein belül pedig teljesen egyedivé tehetjük, hogy kedvencünkként mindig magunkkal vigyük, nemet mondva hosszútávon a felesleges műanyagokra.
Az ACT FOR GOOD®, a Klépierre Group CSR stratégiája három pilléren nyugszik, tizenhárom konkrét vállalást tartalmaz 2022-ig, és további javaslatokat 2030-ig. A három pillér a következő:
Sajtóközlemény
Kép forrása: Duna Plaza